ABD , TEXAS ,DALLAS.

4ARALIK, DALLAS,2:Bizde de bir ara marketleri şehir dışına çıkarmaya kalktılar, burada herşey şehir dışında. Trene binip park lane, geldik nortpark mall gittik, karnınızı china jumbo restorantta doyurdu tex ile birlikte 12,5$.Trene bir sonraki durak Lovers lane inip central market gittik,çok büyük bir yer ne isterseniz var.
MASRAF: HOTEL65,YEMEK15=80$.
5 ARALIK, DALLAS: 749 ile downtown geldik, oradan 183 bus binip 40 dakikada nort istikametindeki ,Galleria dallas store mall gittik bütün günümüzü burda geçirdik.  Great wraps grill de  ben Bana bowl+over rice+over romanın yedim7,57$ doyurucuydu.Dönerken şiddetli yağmurda otobüs bekledi.
MASRAF:HOTEL65,YEMEK8= 73$.
6ARALIK,DALLAS:Downtown dan 36 nolu otobüse bilip belkide dallas,ın en güzel yolu olan Preston road geçerek sears mağazasına gittik.Ben 2 çift ayakkabı aldım ucuzluktan 50$.Giysiler biz de hem kaliteli hemde daha uygun fiyatlarda.Oradan aynı otobüs ile geri döndük, tren ile park lane ye gidip çin lokantasında 8,99+tax=9,80 açık büfe yemek yedik.Oradan orange trenine binip (DFW) hava alanında gittik ön keşif yaptık .
MASRAF:HOTEL65,YEMEK10,AYAKKABI 50=125$.
7ARALIK,DALLAS:Bugün son günümüz trenin tüm hatlarına bilinerek dallas şehrinin 50km dışına kadar her yeri gördük. Yemeğimizi yine china jumbo restorantta yedik.Nort park center mall gezdik ve 30 günlük texas geziniz son buldu.
MASRAF,HOTEL65,YEMEK10=75$.
NOT:1-Etrafiyla birlikte gezmek için 5 gün yeter.
2-Down town sadece otobüs  ve tren hareket merkezi var.
3-Otobüs  ve trenin gittiği,merkeze ortalama 50km uzak olan her yerde kalına bilinir.
4-Her tren istasyonu rotasında ayrı bir şehir var.
5-Preston caddesini ve trenin hava alnına giden DFW hattını görünüz.
6-Ortalama günde 2 kişi 75 - 100 $ arası tutuna bilir.
7-Şehirden hava alanına DFW yazan orange renkli trenle 2,5$ karşılığında 50 dakikada gelebirsiniz.Trenden inince biletinizde yazan terminale gitmek için 10m ilerde bekleyen shutle bus bilmeniz gerekir.Bus,larda C -E veya B-D yazar A,american air aittir.