BANGKOK ,kısa metraj

BANGKOK:16/12/2014:Aksam 24 civarinda suvarnabhumi gumrugunden ciktik.pattaya,ya gitmek istemedik,otel rezervazyon kismindan bir gecelik Siam place otelde yer aldik.1000bth=33$.minibus ile otele goturduler otel cok guzel oda 35m fevkalade bahce icinde,hava alanindan 12dakika surdu.sabah kahvaltisi dahil yine bizi hava alanina biraktilar hizmet cok iyi.10,30 pattaya otobus biletlerimizi aldik,134bth=4,5$.pattayaya geldik otobus garaja girmedi jomtien,e gitti,ordan taksi tutup pj inn otele geldik.soi12.650bth=20$. Pattaya anlatilmaz yasanir.3cu,kattaki,odamizda 1 gece kalabildik daha onceden rezerve edilmis 5 kata ciktik biraz daha kucuk ve eski odalar 600bth=42tl=19$.anlastik.20 aralik pattaya da jomtiyen plajina gittik tuktuk ile 10bth,guzeldi.pattaya floating markete gittik 200bath olmus,eskiden bedavaydi.tayland hissedilir sekilde pahallasmis.mimossa,ya giris 200bath,nan gut garden,a 650 bath olmus.
5/01/2015 bkk otobus ile 124bath geldik.ekemay,da indik BTS metro ile phloenn chit istasyonunda geldik,3 exit,tan ciktik,50m sonra soi1 sokagina girdik,100m ilerde Bumrungrad hastanesi ile 7 eleven arasindaki sokaga girdik 30m sonra sagadon,20m sonra solda OASIS INN hotelde kaliyoruz 1200bath gecesi.oda ufak hersey var.sukhumvitten china town,na 40 nolu otobus gidiyor,geliyor.sukhumvitten ptatunam,ma 2 nolu otobus gidip geliyor.sukhumvitte 3,4,5,7 nolu sokaklar hareketli ve arap turistlerle dolu.
NANA plaza 4 nolu sokakta.2 nolu otobus ile 10 dakikada Pratanum caddesine gittik.Phetchaburi road,uzerinde Complex Plaza,karsisinda Platinum market plaza,onun karsisi da Baiyoke night pazar.meydanin adi Thonon Ratehadamri diye geciyor.pratunam markete gelmeden küçük köprunun altinda kanal botlari var,merkez protunam olmak uzere,sirtinizi eski protunam markete verirseniz sag kanal tafinda 5 istasyon,sol kanal tarafinda,12 istasyon(iskele) vardir,onemli merkezlere trafik,e takılmadan 11 bath gidersiniz.biz bugun bizim otele 200m uzaktaki nana iskelesinden bindik protunama geldik.BRT ile  Chatuchak(catucat)pazarina gittik,moşit durağı,ordan metro ile Thailand culturel central istasyonunda indik central,icine girdik alisveris yapip kahve ictik.bu istasyonda China buyukelciligide var.ordan yine metro ile silom semtine gittik.mall,gezdik,yuruyerek Sala Daeng istasyonuna geldik patpong eglence merkezini gezdik,eski halinden eser kalmamis,kesinlikle gidilmez.siam semtinde girip çikmadigimiz AVM kalmadi.cok lux magzalar yapmislar,thai halkini lux hayata alistirmislar,bizim gibi.yuklu miktarda 500$ ve ustu doviz bozducak olursaniz pratunam semtinde BIG C markete arkanizi verin sagda bos arsa var arsanin yanin daki yola girin solda motorsikletli tasiyicilar var onlari gecin RICH levhalarini gureceksiniz,iceri girin doviz kurlarina bakin,bir sonraki sokaktada var ,buralardan daha yuksek doviz bozamazsiniz.